Det nære netværk

Weekendhits og korte kurser (fra 7. kl.)

Tid: En tirsdag om måneden. Starter tirsdag d. 30/1 kl. 18:00-20:00
Sted: Krudthuset. Med Liss og Mette
Aldersgrænse
For alle unge.
Antal ledige pladser
Der er 9 pladser tilbage.

Beskrivelse

Kender du det, at det ikke er alting du kan tale med dine forældre om? Måske er der også nogle ting, du ikke har lyst til at tale med din klasse om. I det nære netværk er der plads til lige præcis de ting.
Du behøver ikke at kende de andre på forhånd for at tilmelde dig. Faktisk er mange af de unge på holdet startet uden at kende en eneste den første dag. Men det er også kun den første dag, for det her er et hold, hvor vi hurtigt kommer tæt på hinanden.
Vi mødes første tirsdag i måneden og har det hyggeligt i hinandens selskab, mens vi vender verdenssituationen på godt og ondt.
Her skal man hverken præstere, konkurrere eller huske at lave lektier - det allervigtigste i det nære netværk er, at vi kan være os selv. Og det er vi rigtig gode til.

Andre hold i samme kategori