UngDragør: 20510728 Klub: 23462637 // ungdomsskolen@dragoer.dk

Dragør Ungdomsklub

Klubberne

Klik øverst, på "hold og tilmelding" for at komme til ungdomsklubbens aktiviteter.

Beskrivelse

Ungdomsklubben et er gratis fritidstilbud fra 7.klasser til og med 18 år. Ungdomsklubben er åben tirsdag, onsdag, torsdag og søndag fra kl. 18-22 og ligger på Elisenborg på Engvej 2.

Ungdomsklubben er et fristed for dig og dine kammerater. Her kan du koble af fra skole og hverdagens ræs. Du vi møde de sødeste klubmedarbejdere, som altid er klar til at sætte aktiviteter i gang sammen med jer unge. Måske du også bare har lyst til at chille i sofaen og hænge ud med dine kammerater, se film, spille spil, høre musik, være med til fællesspisning. Nogle gange tager vi også på ture ud af huset.

I ungdomsklubben møder du andre unge, som også søger venskaber, og som har lyst til hygge og aktivitet med ungdomsklubbens muligheder.

I ungdomsklubben får du også direkte adgang til aktiviteterne i Dragør Ungdomsskole, hvor du kan tilmelde dig hold, som både er faglige og interesseorienterede.

I ungdomsklubben har vi kreaværksted, lydstudie og musikproducer, street soccer, basket, pool, bordtennis, gaming og vanvittigt mange andre spændende tilbud og muligheder.

Så har du lyst til fællesskab og fede aktiviteter i din fritid – så skal du komme i ungdomsklubben.

Åbningstider:
Tirsdag - fredag samt søndag: kl. 18:00-22:00

Kontakt:

Tlf: 32891870

Mail: elisenborg@dragoer.dk

Andre hold i samme kategori